purple mirror

purple mirror

maandag 24 juni 2013

Moestuinmaandag 1


Eindelijk............. is de wilde woeste vlakte achter me huis ingericht.
Ik wilde eerst een grote blokhut voor zoon lief neerzetten maar na heel lang wikken en wegen is het toch wat anders geworden.



zo was het
zo is het nu













De blokhut is een kunststof huisje geworden en ja wel ik heb een ware kleine moestuin achter huis gemaakt. Dus laat die zon/zomer maar komen.


tomaten plantjes 
enorme rabarber










witte druif , kiwi , mais


                     

Moestuinmaandag is naar het idee van  hollandseklei.      Via de link kan je zien wie er allemaal meedoen en eventueel inspiratie op doen. De meeste plantjes in mijn tuin heb ik uit zaad op geweekt , het is zooo leuk om het te zien opgroeien.


aardbei , zonnenbloem , framboosje
rechts staan de piepers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten